.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ مشكوك قوها در مازندران
در حاليكه مراسم توديع و معرفي رؤساي قديم و جديد سازمان محيط زيست مازندران  برگزار مي‌شود و نيز تب و تاب بيماري آنفلوانزاي مرغي كم‌ اثرتر از قبل مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد خبرنگار شمال نيوز در شهرستان جويبار از تلف شدن چندين قوي مهاجر در آب‌هاي اين منطقه خبر ميدهد.ساكنين مناطق زرين كلا و لاريم از لاشه ...
در حاليكه مراسم توديع و معرفي رؤساي قديم و جديد سازمان محيط زيست مازندران  برگزار مي‌شود و نيز تب و تاب بيماري آنفلوانزاي مرغي كم‌ اثرتر از قبل مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد خبرنگار شمال نيوز در شهرستان جويبار از تلف شدن چندين قوي مهاجر در آب‌هاي اين منطقه خبر ميدهد.
ساكنين مناطق زرين كلا و لاريم از لاشه چندين قوي سپيد در آبهاي اين ناحيه خبر دادند كه موجبات وحشت و نگراني مردمان آنجا را فراهم آورده است. هر چند هيچ يك از مقامات دامپزشكي استان اين موضوع را تأييد نكرده‌اند اما با تحركاتي كه در اين مناطق ديده مي‌شود و حيوانات خانگي مردم با قيمتي مناسب خريداري مي‌شود احتمال صحت اين قضيه را تا حد بسيار بالايي تأييد مي‌كند.
خبر ديگر اينكه مشابه اين تلفات در شهرستانهاي ديگر همانند فريدونكنار، بهشهر، بابلسر نيز مشاهده شده است. اما هنوز اعلام رسمي توسط مسئولين استاني را نداشتيم اما در مورد شهرستان جويبار گفته مي‌شود جلسه فوق‌العاده در فرماندهي اين شهرستان با حضور دامپروران برگزار شد.
گفتني است در ايران فقط تالاب انزلي موارد آنفلوانزاي مرغي در حيوانات مهاجر آن گزارش شده است و مورد تأييد نيز قرار گرفته است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.